ETT ARGT MOBILINLÄGG! Fyfan alltså, pågrun...

foto093j (MMS)

ETT ARGT MOBILINLÄGG! Fyfan alltså, pågrund av det kassa vädret så har vårt plan blivit försenat fram och tillbaka och nu när vi äntligen får komma ombord planet, då passar piloten på att berätta att vi faktiskt inte kommer lyfta fören om ca. 2 TIMMAR!!?!! Jävla idioter, varför ska vi sitta här och trängas om vi ändå inte ska lyfta?! Och för att göra saken ännu bättre så är jag omringad av skrikande Skitungar som sparkar på min stol och gungar och hoppar i stolen framför! I vanliga sammanhang har jag absolut inget emot barn, men när jag sitter instängd i ett plan med skrikande och sparkande snorungar så har jag ibland lekt med tanken att slänga ut dem genom fönstret! Usch vad hemsk jag låter, men ärligt, hur trevligt är det när ungen bakom sitter med huvudet mellan våra platser och Hostar och gör Propellerljud precis vid mitt ansikte??! Satans Nissar är vad dom är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0