HEJ BABERIBA;)

...vad gör folket i skrivande stund? Själ sitter jag hemma hos min kära vän Johanna över en långrast. Hon har målat mina naglar fina igen eftersom dom typ blev äckliga. smutsiga typ? Fick ju som sagt mina naglar gjorda på Nails&Spa men det dom "glömde" att berätta är ju att man måste köpa något slags rengörings medel till naglarna som håller dem rena och fina. Aja nu är dom fina igen:)
Ikväll blir det utgång, ska bli kul faktiskt. Har inte varit ute nu på ett tag så ikväll blir det at festa som en rockstar!
Ska även förbi Parelle med jessica för att bli sminkad och hår stylad för ikväll:) gratis också! Ibland har man tur;)

Jaja nu sk jag störa Johanna i henns mattepluggande;)

Vi hörs av senare! Kramar


Kommentarer
Postat av: Emillinea

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-12-06 @ 15:16:16
URL: http://emillinea.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0