BORING EMMA

Hej allihopa..
Har ÄNTLIGEN fått tillbaka min dator, lagad ocg fixad, inga mer virus osv. MEN... nu får jag ingen internet koppling till min dator... Spelar ingen roll om jag sätter in min internet sladd.. det funkar inte längre! ÅH! Alltid måste det vara något! Jag tror inte jag kan leva utan 24/7 complications!

Jaja till annat ämne.
Hade myskväll med Ela igår kväll:) http://elaelak.blogg.se/ 
Satt och kollade "Lets Dance" och jag måste säga att jag tyckte Elin Kling var värdelös! Visst det var första gången och så men det var ju fler som aldrig dansat så och de gjorde ett mycket bättre jobb! Vi får väl se om hon skärper till sig innan hon blir utröstad..
Vi kollade även Harry Potter och halvblods prinsen som dom töntar vi är, haha! Det är Ela som är Harry Potter nörden.. Jag är Twilight nörden haha!

Men när vi satt och tittade bonus materialet av Harry Potter så insåg jag en sak!
Emma Watson - Hermione Granger, är en dötrisst människa! Vi snackade tidigare om att det är synd för en så söt tjej att hon måste klä sig som om hon vore 80 basst! Herregud, vad är hon? 19-20år? Och hon klär sig väldigt vuxet och.... tråkigt!
SEN när man tittar på bonusmaterialet och dom har som en frågestund, ställs frågan, om personen i fråga blir fast på en öde Ö, vilken bok skulle de vilja ha med sig?

Emma Watson: Bibeln.

Om dom fick träffa en annan känd person, vem skulle det vara?

Emma Watson: Drottningen.

Och det fortsatte så... Asså jag tappade hakan när jag satt där och lyssnade på hur den gamla tanten pratade!
Shit, Emma... Istället för att be dig växa upp tänker jag be dig växa neråt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0