I'AM SO SORRY!

.. För den URUSLA uppdateringen, fy skam på mig! Men datorn har inte varit vänlig mot mig förens igår då jag fan lagade den skiten! Nu har jag trådlöst internet och ett snabbare internet!

MEN

Nu får jag inte fram bokstäverna Å, Ä, Ö.. inte heller får jag fram understreck eller frågetecken. (Alltid något!)
Så nu måste det fixas också, men jag ska skärpa mig ändå! Får skriva inlägg även fast jag saknar viktiga tangenter och jag får hoppas att ni förstår vad jag skriver!
Sitter i skolan på EA-tid och som vanligt sitter jag och gör absolut inte borde göra, blogga!
Men jag kan inte hjälpa det, jag älskar att blogga och jag älskar att läsa bloggar. hmm..

Lite senare idag blir det Mediaproduktion igen och då tänker jag jobba klart på min antireklam bild.. här har ni ett litet smakprov hur det ser ut osv.Lite ironiskt att min bild blev sån här med tanke på att jag själv röker, Haha!

Texten är dock ändrad, så det står inte längre så här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0