But everything looks better when sun goes down.

Godkväll kära läsare!
Vad har ni för er ikväll? Själv så ska jag städa upp lite i lägenheten nu och sen bara dö i soffan med en film och kladdkaka, mums!
Jag har fortfarande sjukt ont i ryggen, vet inte om jag kanske inte nämnde det innan men iallafall så har det inte och då menar jag INTE alls blivit något bättre än.. för att förklara milt hur stackars ryggen mår så kan jag säga att bli stampad på av en elefant skulle kännas väldigt milt just nu...
Dock kan jag ju inte säga att jag blivit trampad på av en elefant men jag tror inte att ni förstår i vilket lidande jag befinner mig i just nu. Ligger som krampaktigt i fosterställning för att det inte ska göra ont..

Jaja, ska sluta klaga nu och fixa iordning lite, sen film och gott!

Blev precis taggad på FB av Linn här :) På Roots är detta taget. Det roliga är att det var några stycken på campingen av vårat lilla gäng som satt och stirrade på mig och Linn och viskade.. Tydligen skulle vi sett identiska ut i profil? Haha visst det är nog lite likt med håret och allt.. doch ser man på långt håll vem jag är, med den där jävla GRINCH NÄSAN!  haha!


Küsse sålänge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0