Tydligen gillar dom inte samma godis?! :P

Hej bloggen!
kom ju på att jag inte berättat vad som hände igår när jag busad lite med Marija! Haha stackarn spydde ju!

Jag och Marija satt iallafall på balkongen och pratade när jag kände att jag ville testa en grej på henne...

Igår kväll:

(Nicole & Marija, blahblahblahblah...Nicole springer iväg och hämtar något).
Nicole: Maja, blunda och öppna munnen!
Maja: Nej vadå?
Nicole: Jo, men öppna bara och blunda, du ska få smaka en sak!
Maja: aa okej, fan Nicole!

Nicole: (asgarv)
Maja: aah, Nicole, vad är det för något????
Nicole: Tugga! Tugga! Tugga!
Maja: Nej vad är det för något??
Nicole: Det är människomat alltså, oroa dig inte, hahahaha
Maja: Jag vill inte!
Nicole: Tugga, svälj!
Maja: aaahh.
Nicole:Vill du veta vad det är? Det är torkad BLODPUDDING!

(Marija slänger sig över balkongräcket och börjar spy....)

5 spy minuter senare...

Nicole: ofta du spydde?
Maja: Jag är känslig!
Nicole: Det är det vi brukar ge Kenzo som lite extra godis..
Maja: GAV DU MIG HUNDGODIS?!?!
Nicole & Maja: Hahahaha!

Här är min älsk Marija och min älskade skit! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0