1 JUNI.

Hej allihopa,
så ledsen för den skit dåligt uppdateringen men min dator är fortfarande under attack av virus och jag vågar seriöst inte använda internet!?Jag vill ju inte att hela datorn ska krasha och en massa bilder osv. försvinner..
Det är det tråkigaste någonsin! När ens datorn går sönder och en massa bilder och filmer försinner. Så sjukt tråkigt.. det har hänt mig ett par gånger och varje gång har jag som känt mig bestulen på minnen!

USCH!

Jag ska se om jag kan sno min kära mors dator och blogga lite, det lär bli krig mellan mig och lillasystern om datorn men jag ska nog klara det! Annars kan man alltid hota lilasystern med att hon vilken dag som helst kommer få lingonveckan för första gången! det brukar sluta i tårar och skrik, Haha! Jag är för elak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0