HELT OTROLIGT!! JAG HAR TRÄFFAT OCH PRATAT MED TAYLOR LAUTNER OCH KRISTEN STEWART!

Gårdagen var helt jävla sjuk! allvarligt, jag fattar fortfarande inte vad det var som hände! Som sagt så vann jag andra priset i Mtv´s tävling till Eclipse fan Event! och jag fick ta med mig en vän så Nicco fick följa med:) Fan vad kul vi hade asså! Först träffade vi MTV's crew vid klockan 3 och fick våra VIP biljetter och VIP band. Och insläppet skedde strax efter 4. Dock så började inte Eventet fören klockan 6, så då blev det att sätta sig på marken (då vi hade ståplatser precis vid Röda Mattan). Inte allt för bekvämt, men värt varenda sekund!

Jag har filmat as mycket verkligen! Har en film där jag och Kristen Stewart står och pratar, och hon gav mig en fin komplemang åt mitt tandsmycke :) Tidigare så gillade jag henne något sådär.. men nu är ho en klar favorit då hon var så sjukt trevlig mot mig, hon bjöd verkligen på sig själv och skrattade typ :) Fick ju självklart en autograf av henne med :)

SEnare när Taylor gick på våran sida, så fick jag en autograf och sen tog vi en bild tillsammans:) Han var jätte söt verkligen han med! När jag frågade om en bild så var han jätte söt och log som bara den och la armen om mig! SÅÅ UNDERBAR!!



MTV CREW. Jätte söta och trevliga verkligen! :)




Två andra fans jag och Nicco pratade lite med. Trevliga var dom.




Fler bilder kommer strax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0