INSPIRERAD

.. att börja sy igen! Jag fick sån otrolig lust att börja sy och skapa igen! Visst jag är nog ganska ringrostig nu med tanke på att jag inte rört en symaskin sen högstadiet. Men det blir nog inga problem att få igång den delen av mig. Jag var ganska duktig när jag var yngre, på syslöjden osv..har alltid gillat att sy, ända sen min mormor lärde mig när jag kanske var 7-8 ? haha fast då var det mest konstiga mönster jag sysselsatte mig med.
Så nu ska jag bara ta ner den uråldriga symaskinen från vinden och lämna in den så den kan lagas. Sen så!

Ska försöka få den fixad nu så fort som möjligt.. Ni får hålla utkik efter möjliga kreationer.. dock amatörkreationer, jag är ingen Donatella Versace precis.. än iallafall.. hehe :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0