Phish Food

Hey fina läsare!
Förlåt för en dålig uppdatering men datorn är som den är. Vet ni vad? IDAG åt jag Ben&Jerrys för första gången! Det har typ öppnats en Ben&jerry bar inne i stan och då kan man ju inte bara passera förbi.. När jag nämnde det för Elin och Sanna att jag aldrig ätit det, gav dem mig en sådan blick att jag nästan ville gömma huvudet under sanden, haha :P

Eftersom jag var lite småfeg med vilken sort jag ville ha så började jag varsamt, med Phishfood och någon med jordgubbssmak som jag inte kommer ihåg namnet på nu.


Kommentarer
Postat av: korven

Strawberry Cheesecake, godaste glassen ever!!

2010-06-08 @ 14:01:16
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0