I HAD FUN TODAY

Jag var och träffade min vän Carl idag för en fika på stan först, det var as skönt att bara få sätta sig ner med en kopp kaffe (å en kaka? så gammal man blivit, intärnskämt mellan mig och Carl) och snacka i en timme eller två.
Sen gick vi omkring på stan och tittade efter kläder till honom. Jag försökte få honom sluta kolla på "stek" kläderna och titta på mer snygga, fashionable kläder.. det gick sådär. Haha. En del gillade han men sneglade fortfarande mot sina skjortor och pike´tröjor. Haha.
När det inte längre var kul att hänga på stan drog vi vidare till honom för att lyssna på musik och titta på roliga youtube-klipp.

Man kan lungt säga att i slutet av dagen var vi båda var väldigt övertrötta att jag nästan korsade gränsen till scitzofren, haha. Och han skrattade som Peter Griffin (family Guy) hela tiden, så då gick det ju inte heller precis att hålla sig för skratt?

Och sen när man redan är trött, lite scitzo och läskigt flummig valde vi självklart att börja titta på Johan Glans på youtube. Hahaha fyfan den killen är för jävla rolig! Seriöst så grät jag nästan för jag skrattade så mycket!

Haha dagen var jävligt rolig iallafall!
Imorgon ska Carl agera modell för mitt Foto A arbete, ska bli roligt och se hur det går.. Vi kommer inte kunna hålla oss för skratt? ;)

Okej ska försöka sova lite nu.. upp tidigt imon skall jag.

Godnatt underbara läsare<3

SÅHÄR LÄT DET UNGEFÄR NÄR MIN KÄRA VÄN CARL SKRATTADE! HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0