Nu lämnar Systra Mi sketna Kalmar

HallåHallå.
Förbereder oss nu för att köra my big sister till flygplatsen, tråkigt att hon ska hem redan.
Var jätte kul att ha henne här över min födelsedag. Fast jag kanske åker till henne nu omkring påskveckan:) Skulle vara sjukt trevligt, stockholm bered er på Nicole Greven ;)

Jaja ska försöka låsa in systra mi i sitt rum så hon kanske missar planet? Det skulle vara bättre än att hon åker hem:)

Ps. Good News, är på bättringsvägen nu från denna hemska förkylning jag åkte på. Härligt härligt.

Ni får ha det så bra så länge, xoxo

Min syster vill inte vara med på några foton på bloggen så jag slänger in ett modellfoto på min kära Mor istället, från hennes "Glory Days"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0