I HAD FUN TODAY.

Haha jadå, idag har varit händelserik. Först var jag och tatuerades och sen direkt efter drog jag hem till min vän Carl. Jag skulle hjälpa honom med ett fotografprojekt, typ musik tema, som jag nämnt några gånger tidigare. Våra kompisar Thang och Madde ställde upp som modeller, och gud vad vi skrattade och kastade generade blickar på varann. Det var nämligen några foton som var mindre klädda än andra, smakfulla bilder! :)
Och sen agerade jag och Carl, modeller för Maddes lilla projekt. Lättklätt där med, men gud vad kul det var!
Carl och jag låg brevid varann i sängen, vi spelade ett kärlekspar, dock var min karaktär arg på honom för han ville bara spela pc istället för "mysa" lite med mig:P Haha skitkul var det att fotografera det!

Den roligaste kommentaren!

Jag började ta av mig min top, sneglade på Carl och sa " Jag har koll på dig!". Carl bara skrattade:P

Sen ligger vi brevid varann, vi har precis blivit klar med fotona och så ser jag att han sneglar neråt:P

Nicole: DU TITTADE!
- Smaaack! Jag boxade till honom på armen!
Carl bara skrattade... :P hahah.


Sen passade Madde på att ta några till bilder på Carl till en kaffe reklam.. GUD VAD VI SKRATTADE!!
Han såg så sjukt rolig ut när han posade sådär.. se bilden nedan!
Tanken med det var då att aldrig somna i sina vänners sällskap för då kunde tex. detta hända!


Bästa vän, Carl :)

Som sagt, händelserik dag! ;)

Kommentarer
Postat av: CarlAn

Halsbandet var pricken över i:et! :p

2010-05-14 @ 21:07:45
Postat av: Madde

haha heelt galet ;O

2010-05-15 @ 00:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0