mobilBlogg. Oh fyfan! Vilken Jävla stress ...

foto0908 (MMS)

mobilBlogg. Oh fyfan! Vilken Jävla stress jag precis genomgått! Jag tog det så Lungt och skönt i början av morgonen och sen precis när jag satt mig i taxin för att åka till bussen så kommer jag på (kvart i 9, bussen går 9) att jag skulle ringt Nicco, 20 över 8, så hysteriskt börjar jag ringa henne för att få reda på att hon fortfarande SOVER!!!! Bussen går om 15 minuter, jag gör en U sväng med taxin och kör hem till Nicco för att hämta upp henne, för att sen få reda på att hon INTE PACKAT!!!! Herregud jag fick nästan ett slaganfall och nu var det bara 10 minuter innan bussen gick! Sen när det var 8 minuter kvar så kom en Skittrött Nicco ut i gårdagens smink utsmetat över hela ansiktet och sen allmänt nollställe ut! Nu som tur var hann vi precis med bussen och Nicco sitter och frågar sig om vad hon glömt, tydligen glömde hon halva bagaget!:/ hmm denna morgon kan fan inte bli värre!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

usch då, låter jobbigt. Jag hade nog haft panik om jag var du..

2010-11-06 @ 12:10:43
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

men va? hur seriöst verkar hon ta den här resan...uppskattar verkligen att hon fick följa med...hehe ;P

2010-11-06 @ 16:12:50
Postat av: Hanna

sv; Haha :D

Kommer du blogga här på din blogg om EMA eller är det nån annan? ;o

2010-11-06 @ 17:07:26
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0