HANDYWORK.

HallåHallå!

Jag vet att jag varit urusel på att blogga men jag har verkligen ite haft någon lust i huvudtaget! Har intte heller haft mycket att blogga om så?

Jaja, nu kanske ni undrar vad jag har haft för mig den senaste tiden, och det ska jag berätta för er:)
Jag har pysslat och gjort smycken! Det är jätte kul verkligen! Väldigt pyssligt och tidskrävande men kul! Och har även haft gott sällskap under tiden, Emelie kommer inom kort starta en blogg där hon kommer att sälja sina smycken! Hon gör SJUKT snygga smycken ska ni veta så håll koll på det!;)

Här är lite av dem saker jag gjort.







Kommentarer
Postat av: jenny

superfina :D allihopa :D

2010-12-19 @ 15:57:41
URL: http://pennysplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0