IT´S JUST ONE OF THOSE DAYS WHEN EVERYTHING GOES WRONG!

Tjena Darlings!

Haha värsta morgonen ever idag alltså! :D Som så vanligt så försov jag mig idag, 1 hel timme också! Så när jag väl stiger (hoppar) upp så slog jag först knät i sängkanten, jag skuttar in i duschen, råkar tvätta håret med endast balsam (jag var tvungen att duscha om helt och hållet), när jag flyger in i rummet så halkar jag, slår min ömma stortå i ett av kenzos gigantiska tuggben (aj) , jag börjar föna håret, (håret fastnar i hårfönen, AJ) jag försöker sminka mig samtidigt som jag dricker morgonkaffet, (jag spiller över hela ansiktet, sminket rinner, Börjar om) BleV hungrig, så jag började äta lite oliver, och självklart hostar jag till och jag får en bit oliv upp i bihålan (aaaah det svider), försöker snyta ut den men det går inte..... (efter 10 min går det) jag springer till bussen (blir paranoid att jag kanske lagt Kenzos filt fel, så kan kanske kan krypa in och kvävas) Jag springer tillbaka, upp 6 trappor, låser upp, fixar filten, ut genom dörren och springer till bussen, (bussen kör nästan förbi mig)

JAG HAR HAFT EN JOBBIG MORGON!


Kommentarer
Postat av: nikoline

hahahahaha, du är för jävla skön asså hahaha

2010-10-20 @ 02:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0