MENTAL.

Hejsan mina underbara läsare!
Sitter hemma nu i min underbara säng och myser lite! Köpte en Coca Cola och Marabou Mjöljkchoklad också för att fira att jag är finalist till MTV´s tävling att bli deras EMA bloggare! Kände att jag förtjänade lite sött;)
Sjukt kul är det att jag bara fått en finalplats liksom! Det är inte alltid en sån sak händer, speciellt inte mig som har mer otur än vad en levande varelse ska ha.

Haha, jag har iallafall lugnat ner mig lite nu, när jag fick reda på att jag var i final så fick jag typ AD/HD och kunde inte hålla käften, och jag pratade som om någon tryckt på en knapp i nacken på mig, SNABBSPOLA! haha!

Stackars dom små, oskyldiga elever som satt i klassrummet när detta inte fult så normala beteende skedde!

Nu ska jag lägga mig ner och vila en liten stund, annars lär jag få en mental breakdown snart :P

Ha det så bra sålänge! Talk to you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0