MobilBlogg. Hej mina Darlings! Sitter på b...

MobilBlogg. Hej mina Darlings! Sitter på bussen efter att ha varit med Nicco och carl ett tag, är så sjukt trött Asså, vill verkligen sova, men har svin mycket att göra, måste packa inför stockholm till helgen, åker dit på fredag morgon så, sen är det massa räkningar som ska betalas, skola, tävlingen osv.. Det tar aldrig slut! Har nog aldrig varit så här utmattad i hela mitt liv! Och jag ber så sjukt mycket om ursäkt att jag inte hunnit svara på allas kommentarer men har så sjukt lite tid och det är VÄLDIGT Mycket kommentarer, så jag försöker ta några stycken åt gången då och då varje dag.. Så trött, Usch vill sova i några dagar nu.. Juste glöm inte att fortsätta rösta! Det är i slutspurten nu, tävlingen avslutas nu på fredag kl.13:00 ! Så rösta på! Detta vinner vi! Kram <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

SVAR: Vinterchokladen för Marabou :) (Vit choklad med vaniljsmak, testa!) Förra året smakade chokladen jul, jätte gott det med!

2010-10-27 @ 19:24:24
URL: http://amnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0