MobilBlogg. Hejsan mina fina läsare. Kom ...

MobilBlogg. Hejsan mina fina läsare. Kom precis hem från en kort utekväll. Det var väldigt trevligt på privatfesten på bistro, men kände ändå inte riktigt suget, så jag åkte hem. Måste ändå upp tidigt imon, kenzo lär ju vakna vid 7 halv 8 tiden så måste gå ut med honom. Det hade jag verkligen aldrig Pallat om jag stannat ute länge ikväll... Jaja nu ska jag gå och lägga mig, mätt och belåten, juste! Haha passade på att svänga förbi jobbet och tog mig en riktig Jävla 150 gramare, Haha, var ursvulten så, Haha! Och priset till den manligaste går till Nicole Greven, som rapat som Barney från Simpsons, och sedan ätit som en riktig lastbilschaffis! ;) hehe. Jaja, godnatt nu mina Darlings<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0