MobilBlogg. Hejsan mina fina läsare. Sitte...

foto0762 (MMS)

MobilBlogg. Hejsan mina fina läsare. Sitter just nu på balkongen och chillar i 5 minuter... Blir tyvärr inga outfit bilder eller liknande idag, för idag tänker jag inte för byta om från nattkläderna, (ja jag är fortfarande i mina nattkläder!) och jag ska städa det bombnedslag jag kallar mitt rum. Har inte vågat bjuda hem någon för det ser så förjävligt ut! Sen så känner jag att pyssla med något, kanske dekorera gamla skolådor så dom blir fina förvaringslådor? Jaja nu ska jag skutta iväg och städa, hoppas jag klarar mig levande ur det, känns nästan som om det finns dödliga strålningar i mitt rum, det är så stökigt och äckligt!! Ha det bra sålänge alla mina Darlings <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0