Hej kära lärare! Sitter just nu på bu...

Hej kära lärare! Sitter just nu på bussen hem, trött som ett jäkla as, på skolan, på kalmar, trött på ganska mycket.. Och för någon lustig anledning så bestämde jag och några tjejkompisar i klassen att vi ska från och med nu köra temaveckor, och denna veckan så bestämde vi lite hastigt att vi kör på glad-vecka! Alltså inga negativa klagande eller pessimistiska kommentarer... Värder gick jag med på det?! Jag som av naturen är ganska pessimistisk av mig (don't get of wrong, jag är väldigt glad och positiv också, men låt oss vara ärliga, vem orkar gå och vara glad hela tiden?!) och idag känner jag verkligen att pessimisten i mig ville ut, självklart kunde jag inte visa det för dom andra tjejerna, får då åker jag på straff... Tyckte därför att åka hem lät logiskt. Usch, det är samhällen som fick mig på dåligt humör! Jag är så ointresserad som det går att bli av politik, fattar inte, och nu ska vi skriva värsta uppsatsen om det! Och själv är jag med, då jag var borta när alla gjorde sina grupper... Ååh! Jaja. Juste på väl om temaveckor så bestämde tjejerna och jag att nästa vecka är en vegeterianvecka! Haha :P hur ska detta gå?! ;)


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-28 @ 20:22:13
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0