Äckligt hur vissa använder sig utav politik!

Hesa kära läsare.
Förlåt för den urusla uppdateringen mn har helt enkelt haft mycket att göra dom senaste dagarna.
Känner mig på ett jätte dåligt humör nu, delvis för att jag tycker att Sverige Demokraterna är rasistiska svin och andra småsaker.

Men allvarligt talat, Sverige Demokratera... dom är ett gäng, fördomsfulla, rasisktiska jävla svin allihopa! Ett sådant parti måste jag säga att jag skämms har så mycket röster som dom har. Vist vissa punkter
(som inte angår invandrare) kan vara realistiska, som exempel att det ska finnas offentliga domkument om dömda pedofiler och att äldre ska få det bättre.. men vem lurar vi? utan just dom två punkterna så skulle Sverige Demokraterna lika gärna vara Hitler. Har ni hört deras slogan? "Ge oss tillbaka Sverige" ?!? Alltså så vidrigt att en försöka skylla ett helt lands fel på invandrarna! Såg en debatt idag i skolan, där Gudrun Schyman (FI) och Jimmy Åkesson (SD) diskuterar ämnet våldtäckt. Det var så skrattretande at jag seriöst trodde jag skulle smälla av! Sverige Demokraterna skyller den stigande tåldtäcktsprocenten på invandrarna, ju mer invandrare vi släpper in, ju mer våldtäckter blir det, det var i princip så han sa det! Han var så snabb i käften och hade alla svar på tal när det handlade om invandrarna och hur det var deras fel och att det borde utvisas för ett sådant brott... blahblahblah.. men sen när riktigt fakta kommer upp, där det klart och tydligt står att det är flest svenska männ som begår detta brott och Gudrun Schyman frågar vad dom ska göra åt det faktum att det största talet tåldtäcktsmänn faktiskt är svenskar.. Ja nej då vet Jimmy Åkesson inte alls, han stammar sig fram, kommer inte fram till något riktigt svar och svettar sig förbi frågan för att sedan direkt bli rapp i käften och skylla allt på invandrarna.
Seriöt, nu ska vi vara ärliga med oss själva, Sverige demokraterna är ett gäng rasistiska svin och inget annat! Och de röster dom får, kommer i största del från Sveriges NyNazister (Nej nej vi är inte nazistiskt, men vi får alla nazisters röster!) och den äldre generationen som anser invandrare vara bråkmakar som sloss och mördar... Nu säger jag inte att alla som röstar på Sverige Demokraterna är nazister eller av den äldre generationen, en del kanske gillar resten av deras punkter? MEN Sverige Demokraternas punkter består mest av; hur vi gör oss av med invandrarna och hur dom inte ska ha samma medborliga rättigheter för dom är ej födda här.

Ni som läser kan ta detta hur nu vill.. Jag tycker bara att alla människor är lika mycket värda.. och bara för att alla människor inte har samma ursprung så detyder det inte att dom är mer eller minde värda än någon annan.

Jaja, nu ska jag försöka varva ner lite.. kanske bloggar lite mer senare! Ha de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://frianyheter.wordpress.com/2009/04/30/valdtaktsbrott-i-sverige/



du ser inget samband med invandringen nicole?

2010-09-14 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0