Ett inlägg på begäran av Bästa Nicco ;)

Hejsan kära läsare!
Ledsen för en dålig uppdatering, men jag har inte haft något internet och sen nu i måndags blev jag opererad i munnen så har inte riktigt haft orken att sätta mig framför en dator. Dock fick jag ett väldigt ilsket sms av min bästa Nicco som säger sig vara trött på min dåliga uppdatering, jag är lite rädd för vad hon gör mot mig om jag inte gör ett litet inlägg nu, hehe!

Jaja, what's new? njää mitt ansikte ser ut som en blåsfisk och har lika "fina" läppar som Kissie, samtidigt som jag spottar en massa blod, Nice! Har fett ont och jag lever på soppa, potatismos och glass, trevligt..... nja glassen går ju ner men en del saker jag tvingas äta är inte okej..  På tal om mat så känner jag att magen vrålar och skriker. Antar att det är dax att mata den;) .... med soppa... (suck)

SÅ, NICCO! NU HAR DU FÅTT EN UPPDATERING :) ska försöka ge er en uppdatering snart igen..

I princip så ser jag ut såhär, snyggt va!? ;) Å nu vill jag att svullnaden och stygnen försvinner så jag kan känna mig normal igen!


Kommentarer
Postat av: Nikoline

Braa där!! Duktig flicka:) gillar sjklart att du lyder mig och kallar mig bästa;) puss grisen

2010-09-22 @ 13:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0