what the hell?

AAAAH, WHAT THE FUCK?!?  gör mig blind igen!

Har inte använt mina glasögon på väldigt länge, skaffade dem för 1/2 år sedan pågrund av närsynthet, men det har helt enklelt inte blivit riktigt av att använda dem..även fast det fina märket, Dolce&Gabbana.

och så gjorde jag det dumma misstaget att sätta på mig dem nu.. och jag SER ALLT! aah!! allt syns, överallt! Åh fyfan! Gjorde även THE HUGE mistake och tittade mig själv i spegeln. ÅH FY FAN! ärr, porer man inte trodde man hade, allt syns! (gör korstecknet med fingrarna!).  å nu ligger jag här, lite halvt deprimerad över den otäcka sanningen.. världen sen inte alls ut som den gjorde.. tittade ut från balkongen och blev förskräckt av synen av allt grönt!? Allt är så grönt?!? Nej detta kom som ett bombnedslag och jag är inte redo!!

AV MED DOM!




aa.. skönt. Tillbaka till det naiva och bekväma verkligheten.. Den andra kändes som rena Science Fiction filmen!






Kommentarer
Postat av: korven

du var snygg i glasögon!!

2010-09-15 @ 18:14:39
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0