DETOX

TjenaTjena!
Sitter just nu och försöker sluta tänka på maaat! Jag har nämligen börjat med en detox som består av en vätska som ska rena kroppen från alla gifter man har i kroppen efter år av misshandel (dvs. skräpmat, godis, läsk och annat skit) och är på andra dagen nu och det är tortyr! I och med det att jag nu har abstinens från själva "tuggandet" haha.
Jag vet att många inte tycker om dessa olika metoder men jag har absolut inget emot dem och sålänge det bara påverkar mig själv så borde det inte spela någon roll, eller hur? :)
Iallafall, så är det en detox som renar kroppen men samtidigt hjälper en tappa några kilon, vilket är uppskattat av mig som fortfarande "patetiskt nog" inte kan få på mig jeans och få det att se bra ut! Haha inget skämt asså!
.
Ni vet dom Levi´s ID jeans? Var och prövade ett ex antal olika par sådana och fick till och med hjälp av expiditen för att både jag och HON sen konstaterade att det inte gick! Hon sa sen att jag var den första hon mött som INTE PASSAR I ID JEANS!! :P What?! Sen strödde hon lite extra salt i såren med att konstatera att jag har dom smalaste smalbenen hon sett, som om jag missat det själv att dom är väldigt smala? :P
Iallafall så dundrade jag ut ur butiken och skrev ett långt sms till en kompis att jag helt enkelt var dömd att leva jeanslös!


Kommentarer
Postat av: Sessan1

Det är ok med mig, för utom att jag är så himla trött. Läs min blogg så förstår du! Vad har du gjort idag?

2011-08-15 @ 22:34:58
URL: http://sessan1.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra idag? :D

2011-08-16 @ 13:54:11
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: julia

nice :D

2011-08-16 @ 19:21:59
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0