RIX FM FESTIVALEN

Juste! Har totalt glömt bort att lägga ut de "bra" bilderna som togs under rix fm festivalen, dom "dåliga" ska vi inte tala om då man själv tagit någon öl för mycket och vid ett tillfälle så trodde(?) jag att jag var en ballerina? Haha iallafall, här är några bilder från dagen, vi hade sjukt kul!
Lägg märke till Niccos ringfinger-piercing! Gorgeous!
.
För er som bor i Kalmar så rekomenderar jag starkt att ni kikar in på NIKILA om ni är lite småsugna på piercingar. Philip här nedan har gjort alla mina ( eller nej, correction, inte den i naveln, och den är idag sne!) men alla andra har han gjort och han är grym! :)
.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Sv: haha okej ;)

Allt bra idag då? :)

2011-08-23 @ 11:32:32
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0