Personligt om mig!

.
Tjena Tjena! I brist på annat snodde jag denna lista från min vän Johanna som i sin tur snodde denna från sin favorit bloggare.
Tänkte att det kunde vara kul och bra för dom som klagat på att jag borde vara mer "personlig". Eller? ;)
Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Nicole 

Smeknamn:
Har inte särskilt många men några som slängts fram genom åren  är Nick, Nicco, Nicki, Nicoletta, Nicodemus, nibblet, bambi, nickan, nicks mm.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: hööhöö många det! Whitney Houston - I will always love you, Oasis - Cry your heart out, Green Day - 21 guns

Beroende av:
min mobil, smink, kläder, mina canerpinnar, kaffe, Coca cola, och några tv serier, true blood, the vampire diaries, Jersey Shore (jaaa, jag veet!) 

Vad tror folk om dig?:
hmm, bra fråga! För några år sedan när jag gick högstadiet, då trodde folk att ag var en bitch, då jag ofta var ganska högljudd, skrattade mycket och var omtyckt av många, så då gav jag tydligen det intrycket men idag tror jag folk ser mig som en trevlig tjej som verkligen inte har några problem att bjuda på sig själv och att jag alltid ställer upp om man behöver mig (jiddra med mina vänner och jag kommer efter som en pitbull). Sen vet nog de flesta också at jag är ganska rak på sak om jag tycker och känner något, jag är inte den som sitter tyst i hörnet om man nu säger så :)

Stämmer det?: Ja alltså, jag ställer som sagt alltid upp för mina vänner och familj, så om jag anser att någon har behandlat dem fel så kommer de få höra det.


Vad får du oftast komplimanger för?:
För mina ögon för någon anledning..


Vad säger du för att imponera på någon?: ööhh.. Jag vet inte? Varför ska jag försöka imponera på någon?

Hur imponerar man på dig?: hmm, om man är sig själv, let your freak flag fly, typ :)

Brukar du skratta för dig själv?:
Haha jag skrattar hela tiden åt mig själv, jag skrattar alltid åt mina egna skämt, hur dåliga de än må vara, då skrattar jag för att jag är en den sämsta på att berätta skämt!!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vaknade nyss. Pluggade till 4 inatt. Emelie sover fortfarande. Snällt som fan men tror inte att vi hinner dit på ett bra tag:) Kan höra av mig sen när vi vaknat :)
Var bor du?: Jag bor i Kalmar med min mor och syster!

Trivs du där?: Njaaaa, alltså kalmar är väldigt fint om man är i den perioden av sitt liv då man startar familj, men om man är i min ålder så är det ingen höjdare!

Äger du några converse:
Självklart!

Sprit, cider, vin eller öl:
ÖL


Är du allergisk mot något: Morfin


Vem ringde du senast?:
Nicco

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hon svarade inte... hon sover igenom allt!

Antal timmar sömn inatt: 7

Sov du ensam:
Nej med min älskling Kenzo (min hund, hehe)

 

Brukar du komma i tid: Ja det brukar jag, jag hatar att vara sen!

När blev du fotad senast:
hmm.. vet inte faktiskt?

Hur känner du dig nu: Lagom trött och lat.

Vad saknar du:
Jag saknar min kära pappa som fortfarande bor på canarieöarna.


När brukar du oftast gå och lägga dig: 00.00 - 02.00

Är du blyg? haha verkligen inte!

Sysslar du med någon idrott: Inte just nu, jag tränar, men inget särskilt. Innan så spelade jag fotboll, simmade, dansade tre olika danser och spelade tennis.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: haha det tänker jag inte säga då jag inte vet hur gamla vissa av mina läsare är! :P

Är du nöjd med ditt liv:
Allting är relativt!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: hm, Angelina Jolie!


Vad använder du för shampoo?:
John Frieda Sheer Blonde

Du samlar på: Kläder, skor,väskor, och smycken!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Hmm, brukar vara Nicco, Emelie och Carl jag ringer!

 

När grät du senast: för några minuter sedan, dom hade "the most heartbreaking hits countdown på mtv nyss!)


Bär du glasögon eller linser: glasögon, jag är närsynt så behöver dom när jag ska se saker från långt avstånd.

Har du tandläkarskräck: Hade det tidigare men sen  när jag bet sönder 9 tänder efter min hjärnoperation så blev jag van sen, visst om jag kunde undvika tandläkare så skulle jag det men men..

Vilken ögonfärg har du: Grön/Blå

Biter du på naglarna:
Usch nej! Det är ju som att slicka på en toasitts!

Röker du: mjo..


Kommentarer
Postat av: danten89

Jamen det var ju många smeknamn? ;)

Jo det är bra :)

Kram

2011-08-20 @ 12:42:50
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Okey =)

Gör du idag?^^

2011-08-20 @ 13:24:52
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: julia

vad gör du? :)

2011-08-20 @ 13:42:37
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: ja det vet jag men jag ger tyvär inte ut designtips!

2011-08-20 @ 15:35:20
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: korven

Du glömde skriva "Nicoli". Alla kallade dig det i fyran ju!

2011-08-24 @ 08:42:16
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0