7 AUGUSTI 2011

Läste nyss en kommentar angående att min blogg tydligen är "tråkig" för att jag mest använder saker och bilder från andra sidor och jag har ett väldigt enkelt svar till personen som skrev kommentaren och de som kanske håller med. LÄS INTE MIN BLOGG DÅ!
Kom ihåg att detta är min blogg, vad jag lägger upp och inte lägger upp är helt upp till mig och ingen annan. Jag startade denna blogg för att jag tyckte det var en kul grej och ett ställe jag kunde samla texter och bilder som inspirerar MIG! inte någon annan! OPm sen folk gillar/ogillar min blogg, det bryr jag mig faktiskt inte om. Don´t get me wrong! Jag tycker det är jätte roligt över den bra responsen jag fått av bloggen men som sagt, jag startade den för mig själv, ingen annan, så om någon tycker att jag är tråkig för att jag inte alltid är så personlig och mest lägger upp bilder osv, so be it! Men då säger jag detta, hur enkelt som helst! Läs inte min blogg då om den är så tråkig? :P
(Detta är inte riktat mot mina söta och jätte trevliga läsare!)

Ha det! :)



Kommentarer
Postat av: danten89

Läget idag? =)

2011-08-07 @ 15:31:42
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0