SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN - KRISTEN.


.
Denna film längtar jag efter att få se! Som kanske några av er vet så är Kristen Stewart en av mina absolut favorit skådespelare. Hon spelar med sådan känsla som jag inte uppfattat hos någon annan av de nykomlingarna som dykt upp de senaste åren, Kristen är en klass i sig själv. Så väntar med höga förväntningar på denna filmen! :)
Känns som om det inte alls var förra sommaren jag träffade henne i stockholm på eclipse fan event, urgullig tjej, hon hade bråttom som bara den genom kaoset av fans men ändå hann hon ge mig en liten komplimang för mitt tandsmycke! Starstruck eller vadå? ;)
.
Här är en liten bild på kristen som jag eller nicco tog:)
.


Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: hihi hoppas du haft en bra dag :D

2011-11-29 @ 16:32:53
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0