LONG TIME NO SEE.

Hey alla ni fina!

Som ni kanske markt sa har jag inte uppdaterat sen i februari, och detta tanker jag vara helt arlig med, jag har helt enkelt inte haft nogon lust med att blogga, jag far sana har perioder ibland do jag tycker det ar skitkul medans andra da jag tycker det ar skit trakigt och jobbigt..

Men dom senaste dagarna maste jag faktiskt saga att jag har haft lite tankar fram och tillbaka till min blogg och jag tanker nu ge det ett nytt forsok :)

Juste, i och med det att jag inte bloggat sa kanske inte alla vet att jag nu ar bosatt i Tenerife, kanarieoarna. Har bott har nu sen i februari och jag bor i en gullig liten lagenhet med min pojkvan, life is good, that´s all im saying :)

Hur ar det med er nu for tiden?

(En fin liten bild jag tog i helgen i Las Americas, Tenerife).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0