CHANGE IN ORDER?

 
Hey allihopa! Har precis kommit hem från jobb, ouff äntligen! Måste tyvärr säga att jag hatar mitt jobb, men som tur är så har jag en jobbintervju nu snart som jag verkligen ser fram emot! Var liksom på jobbet och serverade en stamkund, som sen visade sig vara en manager i en GRYM klädbutik, som nu vill ge mig chansen att komma ifrån där jag är nu och jobba med henne istället, aha sjukt glad!
Sen kommer det ju också vara sjukt underbart att kunna klä mig som vanligt igen, känner nästan inte igen mig själv i dom fula jobbkläderna jag har nu, så att kunna få piffa till sig eller helt enkelt klä sig normalt känns som lyx numera! Så håll tummarna nu, för jag vill, villl, vill verkligen jobba där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0